Nog een paar uurtjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kirsten Iersel - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kirsten Iersel - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes...

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

03 Februari 2013 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal!

Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zo ver! Ik heb er lang naar uitgekeken en iedereen de oren van het hoofd gekletst, maar nu het zo dichtbij komt, vind ik het stiekem toch wel spannend. Bij deze dus mijn laatste berichtje vanuit Nederland.

Vanavond had mama als 'afscheidsdiner' mijn lievelingsgerecht gemaakt: risotto ai porcini (jaaa, dat is Italiaans)! De grootste verrassing kwam alleen na het eten... Ik kreeg van Bernice een heel mooi 'goede reis'-boek met lieve, mooie en creatieve berichtjes van alle mensen die belangrijk voor mij zijn. Nou, ik heb wel even een traantje weggepinkt hoor. Ik ga het morgen in het vliegtuig allemaal eens rustig doorlezen en ik zal het, eenmaal in Italië, met mijn leven bewaken! ;) Iedereen die een bijdrage heeft geleverd, heel erg bedankt. En natuurlijk, niet te vergeten: dankjewel voor het werk, zusje!

Nog een paar praktische zaken. Heel veel mensen hebben gevraagd op welke manier ze het beste contact kunnen houden, dus even al mijn gegevens op een rijtje:

Ik heb vanaf morgen 12:00u een Italiaans (mobiel) nummer:
0039 3505108731
(op mijn Nederlandse nummer ben ik dus NIET te bereiken!)
Mijn e-mailadres is: kirsten.van.iersel@gmail.com
Skype: kviersel
En natuurlijk deze blog om te volgen!

Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes en ik laat snel weer iets van me horen!

Liefs xx

Kirsten

  • 03 Februari 2013 - 21:32

    Evelien:

    Vind ik leuk, Kirsten! Heel veel plezier xx

  • 03 Februari 2013 - 23:11

    Sophie:

    Ohhh super tof Kirsten, zo'n blog! :) ik ga je volgen! X

  • 03 Februari 2013 - 23:45

    Oma:

    Hoi Lieverd nogmaals heel veel succes en geniet er van

  • 04 Februari 2013 - 12:18

    Anita:

    Lieve schat,

    wat was het hikken tegen het moment van afscheid nemen vanmorgen. Je wilde het niet langer meer uitstellen en stond op om te gaan. toen kwamen de tranen omdat dit het moment was waar je zo tegenop zag. Afscheid van Roy was moeilijk en ook bij mij moest je even "hangen" zoals ik dat altijd noem en dat was ook goed.
    Je gaat nu een ervaring opdoen die geweldig is.. los van iedereen die je hier vertrouwd en dierbaar zijn.
    Maar je bent een verstandige meid, sociaal en openminded. Dit zal je helpen om te bereiken wat je zo grraag wil: de beste orthopedagoog worden (na Barend Spijkers??? ;-) ) die er op twee benen rondloopt.
    Er zullen vast momenten zijn van eenzaamheid, verveling en misschien voel je je zelfs wel eens "lost in space", maar je weet... zoals papa zei... je reist niet alleen!
    ga je missen meis... maar heb alle vertrouwen in jou en jouw competenties (HRM miep in the house?)
    Je kunt het!!

    kus mama


  • 04 Februari 2013 - 16:05

    Dat Ene Ex-huisgenootje! ;):

    Kirsten! Wat leuk om hier je mooie avontuur te kunnen volgen! Heel veel plezier, het gaat nu echt beginnen! :) Liefs!

  • 04 Februari 2013 - 16:10

    Anita:

    laat me raden..... BART?!?!? ;-)))

  • 04 Februari 2013 - 17:56

    Asmaa:

    Wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen,ik kijk nu al uit naar het volgende verslag.heel veel liefs

  • 05 Februari 2013 - 02:44

    :

    Hee Kirsten,

    Na heeeeel lang voorbereiden ben je er nu eindelijk. Ik wens je veel succes en bovenal heel veel plezier daar!!!

    Groetjes,
    Myrthe Kroon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Hallo allemaal, Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden over mijn belevingen in Padua/Padova! Groetjes, Kirsten

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 652
Totaal aantal bezoekers 16775

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 13 April 2013

Honoursstage in het buitenland

Landen bezocht: